آیا طراحی وب سایت با وردپرس یک انتخاب مناسب هست؟
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد آیا طراحی وب سایت با وردپرس یک انتخاب مناسب هست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب می‌باشد که فی مابین طراحان وبسایت نیز طراحی وب سایت با وردپرس دوست داران زیادی پیدا کرده است. در این نوشته‌علمی قصد داریم معایب و مزایای وردپرس را باز نگری کنیم.
ساخت سایت در مشهد

یک کدام از متداول‌ترین سوالاتی که درباره طراحی سایت از سمت مشتریان پرسیده می شود، درباره انتخاب گویش برنامه نویسی بوده و اینکه تارنما مورد نظرشان را با چه گویش و پلت فرمی طراحی کنند. درین نوشته‌ی‌علمی به باز‌بینی طراحی وب سایت وردپرس و بیان معایب و مزایای آن پرداخته‌ایم. وردپرس در ابتدا سیستمی بود که برای وب لاگ نویسی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما بعدها تبدیل به سیستم مدیر محتوا شد و فعلا تعداد بسیار زیادی از وب سایت‌ها از این سیستم استفاده مینمایند.

وردپرس با لهجه برنامه نویسی PHP مندرج و به دلیل داشتن پلاگین‌های متنوع، توانسته بسیاری از نیازهای مشتریان را مرتفع نماید. برای داشتن یک وبسایت وردپرسی بهتر می باشد از هاست‌ لینوکس استفاده نمود. اما برخی از شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های میزبانی وب، یک‌سری سالی می باشد که هاست‌ وردپرس را در سبد تولیدات خود قرار داده‌اند که در ادامه درباره این مسئله نیز دعوا خواهد شد.

مزایای وردپرس
۱. وردپرس یک پلتفرم متن باز (open source) است


متن باز بودن وردپرس به‌این معناست که توسعه و گسترش دهندگان وب میتوانند کدهای مورد نظر خود را به آن بیشتر کنند و آن را در دست دیگر افراد قرار دهند. بدین ترتیب افراد برای طراحی یک سایت وردپرسی نیازی به کدنویسی از پایه را نخواهند داشت. این امکان جزء مزایای وردپرس محسوب میشود ولی باید به‌این نکته نیز اعتنا داشت که این آیتم قادر است تا حدی امنیت سایت و کارایی آن را به مخاطره انداخته و استعمال از کدهای معیوب که توسط سایرافراد نوشته مش شود می‌تواند موجب عدم همت صحیح وب سایت گردد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: